And Here We Go Again ..

Vilket bråk ligger vi på nu då? femtioelfte kanske eller vad säger ni ? haha fjortisarna som säger att dom är bästavänner men beter sig som Tom & Jerry. ja ni vet nog vilka vi menar, Paow & Dessie, fjortisarnas drottningar. När ska dom egentligen växa upp? Och det roliga är att dom tror att dom är så otroligt kända också, Dessie är ju wb Kissie som vi alla vet. Och Paow tror hon är SÅÅÅ mogen just nu tillskillnad från Dessie. Dessie tror att hon är jättekänd för hon har rätt så många läsare, men nästan alla av dom läser hennes blogg för att få ett gott skratt, inte för att hennes liv är intressant och otroligt kul att följa.. som hon då tror. Sen har vi ju hört dom flera gångeer säga.. jag är inte fjortis, det har jag gått förbi för länge sen, men nejnej.. ni är lika mycket fjortis som förut! Dessie med sitt rosa (vita) läppstift, och gumman man har inte mousefoundation på läpparna! haha. Sen så säger hon att hon inte röker?.. JAHA! man har ju inte sett videos på henne när hon röker och säger "DU FÅR INTE LÄGGA UT DET HÄR I BLOGGEN INGEN FÅR SE DET HÄR" haha sorligt ..


hörde jag någon säga "Jag är inte fjortis" ?

jaja, nu får vi bara följa deras bråk i deras så OTROLIGT KÄNDA BLOGGAR!! haha det är faktiskt lite kul..
och här förresten har ni om ni inte sett den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0